Underbart!

Solen skiner, det är ett par minusgrader (inte snö tyvärr men man kan inte få allt) det är helt underbart tycker jag.
Något som också är underbart är att julen är slut, nu är det ett helt år till stressen igen.
Vi var som vanligt inne hos min moster på julafton. På juldagen var vi hos Jonas och Louise sen var jag ute på kvällen med Ida och Anneli, det var verkligen riktigt tråkigt!! Var på Harrys/Sliver, träffade inte en människa jag kände förutom Gunilla och det slutade med att vi gick till Mc Donalds och åt istället. Det var rätt bra att det var tråkigt på ett sätt, jag höll mig nämligen nykter för man tappade gnistan att dricka, att man var tvungen att betala 74:- för en Smirnoff Ice gjorde väl sitt till också

Fick många fina julklappar i år, bl.a en ny brevlåda, så nu kan vi byta ut den hemska orangea Harley Davidson lådan som suttit här sen vi flyttade in. Den är verkligen ful! Sen fick vi nya bäddset, ett roligt sällskapsspel vi velat ha, jättesnygga lampor, jag fick en parfym av Emil och två JÄTTEFINA vita smala vaser från Sia, tack älsk!!
Och så fick jag ett presentkort på Kicks också så jag kan åka in och frossa i Clinique, Biotherm och Lancome.
Av Jonas, Louise och Amanda fick vi presentkort på K-rauta som ska gå till en ny blandare i köket. Av Annica och Tobbe fick vi två Trisslotter....

Igår jobbade jag extra i sex och en halv timma, jobbade med Östen så det var lugnt och skönt.
I morgon jobbar jag extra igen, sex timmar med Jenni, snacka om att det kommer gå fort att jobba då! =)
Det är alltid lika roligt att jobba med Jenni, hon är så snäll och hjälper alltid till.
I helgen är det dags för daghelg igen, det är också himla roligt. Undrar var vi ska hämta mat den här gången? :-)

Funderar på vad vi ska hitta på idag, kanske ska ge mig ner till Svenssons och beställa de tapeter som fattas, skulle verkligen vilja bege mig till Ikea med och köpa tavlor och annat fint så man kan få färdigt i rummen. Vi har just nu inte ett enda rum som är färdigt. KUL!
Får försöka få med Emil att köpa golv till sovrummet, det är vad som fattas där, vore skönt att få det färdigt.

Nu ska jag ge mig ut i solen

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0