Träningsdags!

Nu ska jag strax ge mig bort och träna. Vet inte vad man har för ursäkt att låta bli egentligen när gymmet ligger 100 m från mitt hus och jag tränar gratis!
Igår var en lugn kväll, Emil var i garaget sen kollade vi lite på tv innan han gick och la sig, han har börjat gå o lägga sig jättetidigt han som alltid var uppe till tolv-ett innan. Men det är väl bra att han sover ordentligt.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra mer, städa och plocka lite kanske. Och gå en långsväng med Castor sen, han har varit så jobbig på sista tiden. Han gillar inte andra hundar så det är fullt sjå att hålla honom om vi möter en hund, har man bägge med sig är det snudd på omöjligt att hålla dem. Tur jag är stark! =) En av hans favoritsysslor är att jaga skator när vi är ute med, då gäller det att hålla kvar för glatta livet för han är såååå stark!
En fördel är ju att jag aldrig känner mig orolig när man är ute och går med honom om kvällarna för han skulle försvara mig till tusen om någon försökte göra något. Det är mattes grabb det.
Måste ta och duscha Aragorn med, han behöver också lite ompyssling den lilla mysplutten. Det är mattes lilla bebis det, snällare hund får man leta efter!
Nej, nu är det bäst att ge sig iväg och träna innan jag växer fast i stolen.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0