Torsdag i allmänhet.

Idag är det möte på jobbet, Sebbe fyller år med så vi ska äta tårta! Grattis på födelsedagen Seb och välkommen i 28 gänget. Efter det ska jag hämta Amanda, tänkte vi ska kolla på Wall.E, den är så underbar den filmen!
I morgon är det dags för jobb igen, sex timmar bara, det kan man stå ut med. Sen är jag ju ledig hela helgen...
Ikväll blir det boxning kl halv sju med Aet, sen hoppas jag Emil stannar inne från garaget, vore ju kul att se hur han ser ut emellanåt.
Just nu håller jag på och budar på en rosa mp3 som jag hoppas jag får, min andra är försvunnen, förmodligen har jag tvättat eller slängt den =( och en Ed Hardy mössa jag spanat på länge.. Håll tummarna för mig.
Nu ska jag släppa in hundarna innan jag går till jobbet.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0