Sweet sunday.

Igår jobbade jag ett par timmar mellan halv två och åtta. Sen ringde Anneli och frågade om vi ville komma upp en sväng, klart vi ville!
Åkte förbi Jonas, Louise och Amanda först och hämtade lite starkdryck sen tog vi svängen upp till Nässjö v.
Först spelade vi Buzz på Ps3, skitkul, sen hade Anneli köpt ett sällskapsspel som heter Med andra ord, det var hur kul som helst, har inte skrattat så på väldigt länge!
Vi satt och skrattade och spelade till klockan var halv tre, sen knallade jag och Emil hem.
Idag blev det sovmorgon till halv tolv, tog en promenad med hundarna och sen var jag nere med pizza till mamma och Anna-Carin på jobbet.
Nu sitter vi bara och slöar, Emil har käkat en kebabtallrik och ligger i soffan framför nåt tråkigt killprogram och jag satte mig vid datorn med ett glas cola. Är lite småbakis idag...
Emil har slutat både röka och snusa, är jättestolt över honom. Snart dags för mig att skärpa mig med...
Blev så sur igår när jag förlorade Ed hardy mössan på Tradera, ville verkligen ha den =(
Vad ska man göra idag då? Måste hänga lite tvätt i alla fall, har nästan inga strumpor kvar i lådan.
Tänkte skriva färdigt julkorten med, måste ju posta dem senast tisdag.
Annars blir det väl att softa lite och pyssla lite hemma. Nästa helg ska vi ut och hugga gran och eventuellt kommer det lite folk till oss på söndag för lite julmys.

Tycker det är så tråkigt att snön försvinner så fort, det är ju bara slask och blask ute nu!
Nåja, nästa vecka jobbar jag eftermiddag (förutom fredag) Jobbar bara fem dagar till sen är vi långlediga förutom mina extrapass då..
Skönt att kunna jobba lite extra, måste snart beställa pellets och då försvinner ju några tusenlappar. Sen ska jag unna mig en massage, klippning/färgning och en shoppingdag efter jul, det är jag värd! =) Sen ska vi ju till Göteborg med jobbet och då går det också åt pengar. Sen ska jag till veterinären med Aragorn och sen är pengarna slut igen...
Nu är det i alla fall bara 8 timmar till lön, denna månaden har varit hemsk med utgifter, har bara 2 kr kvar på kontot!
Är sugen på en ny parfym, men måste göra slut på de jag har. Har använt Donna Karans Delicious (eller äpplet som vi kallar den) länge nu och även om den doftar gott så tröttnar man ju efter ett tag.
I vilket fall som helst ska jag vara lite huslig nu.
Har städat lite i vardagsrummet i alla fall.



Kram!

Kommentarer
Postat av: cicci

Jättefint =)...vi höres i v, kram på dig

2008-12-14 @ 19:26:45
URL: http://cizziandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0