Snöyra!

Idag är det verkligen vinterväder, härligt med snö tycker jag. Skulle vara lite kallare bara.
Har precis varit ute en promenad med hundarna och jag ser nu ut som en snögubbe!
Idag har jag jobbar sex timmar mellan 6-12, det var lugnt, väldigt många sjuka nu bara. Nu ska jag straxfixa lite lunch, idag blir det pastasallad, mums!
Blev förbannad när jag såg vad Castor gjort med mina nyklackade stövletter, vi kan ju bara säga som så att de kommer inte kunna användas mer, USCH! Tur jag ska köpa lite nya skor nästa vecka...
Nu är jag ledig i helgen, underbart. Ikväll ska jag laga lite god mat. Örtkyckling tror jag det blir och så lite mys med sambon ska vi väl kunna klämma in.
Nästa torsdag ska jag in till stan med Cicci och Angelica och shoppa julklappar, det blir nog roligt, Angelica ville äta på Soya med, gott!!
Nu är det bäst jag går och fixar lite mat innan jag svälter ihjäl.

Nu ringde de från jobbet och ville jag skulle jobba mellan 18-00:30, jag sa ja först men ångrade mig lika fort. Har ju redan jobbat idag så jag ringde ner och sa att jag inte ville..
Vill hellre vara hemma och myspysa och slappa ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0