Nyår, på gott och ont!


                   

Idag har jag varit på A6 en sväng och trängts med folk. Köpte lite fint nyårssmink i grått, svart och silver.
Sen var jag ju givetvis på bolaget och köpte lite bubbel...
Ja, just det, jag har ju jobbat med. Gick skitsmidigt som alltid med Jenni, sex timmar som bara flög iväg.
I morgon kommer Micke, Anneli och Daniel på Nyårssupé =) Tänkte göra en tre-rättersmiddag med Guacamolesnurror till förrätt, gratinerad kycklingpasta med vin och vitlök till huvudrätt och pannacotta med bär till efterrätt. Hoppas det blir bra! Sen efter maten blir det fest, kanske kommer lite mer folk då.

Tycker synd om stackars Aragorn som jag vet kommer bli alldeles ifrån sig i morgon när folk börjar skjuta raketer, han är verkligen livrädd för det! Och det hjälper ju inte att folk skjuter så gott som hela tiden två-tre dagar före och efter nyårsafton. I morse vaknade jag klockan fem av att någon sköt på gatan!!!! Herregud, lite respekt för djur och människor som försöker sova kan man väl visa!'
Nu ska jag börja förbereda lite för morgondagen, Emil är hos Adam och det är rätt skönt att vara själv hemma =)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0