Ny blogg!

Fick göra om min blogg idag för jag klantade mig och råkade ta bort den andra...
Idag har jag i alla fall tränat lite, jätteskönt fastän jag har världens sämsta kondis. Måste verkligen försöka sluta dricka cola nu med, igår drack jag över två liter!!
Igår jobbade jag extra, hade jätteroligt, speciellt åt Jenni... =) Sen firade jag och min sambo Emil 4 år
Idag är jag ledig, hur skönt som helst. Ska ta en dusch nu och sen ge mig ut en sväng med Castor (min schäfer på ett år) Aragorn (min labbeblandning) får vara hemma och sova.

Kram så länge!


Nu har jag ätit (en halvliter cola blev det till det) och kollat på Rock of love, Bret Michaels är sååå snygg! Tror jag ska ta en promenad nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0