Men för f-n!

Ibland blir jag bara så trött! Som idag när jag kom hem efter varit och lämnat Aragorn hos mamma så ser jag att Emil ringt så jag ringer upp och frågar vad han ville. "Kommer du ner med någon mat till jobbet?" Nej, sa jag ,det gör jag inte. "Då vill jag ha mat när jag kommer hem"
Tycker man inte då att det är mer än rätt att karlen (som har varit ledig hela helgen medan man själv har jobbat två 13 timmarspass) kan fixa en jävla matlåda till sig själv? Istället får jag stå och fixa mat till han kommer hem förutom att jag just fixat mat till mig själv som inte passade herren.
Så han fick sig en avhyvling som hette duga! Hur jobbigt är det att typ koka makaroner och steka ett par köttbullar till sig själv. Suck!!! Ångrar att jag inte följde med mamma och Kristoffer till stan så kunde han lagat sin egen mat. Till råga på allt ramlade jag i en väldigt hal trappa idag när jag var ute med hundarna så nu har jag ont i benet och i fingret =(...
Idag har jag för övrigt också tyckt att vädret är blä, jag vill ha snö. Sen har jag städat (också tydligen omöjligt att dra fram dammsugaren när jag jobbar) det blir ett par ton smågrus efter två stora hundar.
Det är i alla fall skönt att vara ledig, tänker bara vara hemma och mysa resten av veckan. Får se om jag ska träffa Cicci och Angelica nåt med.
Måste komma igång med träningen ordentligt nu, har legat av mig lite. Tog en ledig dag idag men i morgon börjar allvaret igen.
Nu ska jag tvätta lite.

Kram!!

Kommentarer
Postat av: cicci

ajaj det låter inte kul. Men det va samma sak för mig i dag, vem får städa upp eftet helgen sen när man jobbat, inte äns plockat ur diskmaskinen grrrrrr. Men inte behövde jag åka me nån matlåda i alla fall =). dessa karlar....vi höres kram

2008-12-08 @ 18:47:39
URL: http://cizziandesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0