Mellow monday

Det har bara varit en sån där dag idag, när allt är tråkigt. Timmarna på jobbat sniglade sig fram, Emil gick o la sig tjugo minuter efter jag kom hem och jag fick sitta själv vid tvn och glo. BORING!!
Men i morgon kommer i alla fall Jenni förbi och fikar, roligt!
Sitter och kollar ut över lilla Tenhult, just nu är allt grått och ett stort godståg mullrar förbi och jag undrar för mig själv om jag kommer bo kvar här hela mitt liv...? Har aldrig bott någon annanstans.. Varför gjorde jag inte alla de där roliga sakerna när jag var ung och singel? Jag vill inte sitta här om 5 år med en massa ungar på halsen.. Och varför kan inte Emil vara restokig som jag? Och varför är alla mina kompisar upptagna med svartsjuka pojkvänner som inte låter de resa bort ens över en natt? Skulle vara så kul att få med sig några kompisar ner till Sweden rock och släppa loss och ha kul ett par dagar... Men då måste jag först få mina kompisar intresserade av rock och metal, hmm, lycka till!
Jaja, får väl ta saken i egna händer istället för att gnälla!

For those about to rock, we salute you!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0