Lite seg...

Har precis varit och tränat step/styrka, det var jättejobbigt idag men lika roligt som vanligt. I morgon ska jag och Anneli boxas, det är också kul. Man får ut alla aggressioner man sparat på sig.
På måndag är det lön, ska in någon dag nästa vecka och köpa julklappar och unna mig något själv. Kanske några hudvårdsprodukter, ääälskar det, speciellt de från Biotherm eller Clinique. Måste köpa nya skor, "behöver" stövlar och skor jag kan ha när jag går med hundarna. Lite smink och nya kläder i allmänhet...
Skulle behöva köpa lite tavlor med, det är så kalt på väggarna här hemma men det kostar på att köpa tavlor till sju rum och kök!
Nu kom Emil så nu blir det Bonde söker fru!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0