Härligt





Igår var jag och Anneli i Gällstad en sväng, fick några julklappar köpta. Sen åkte jag hem och städade lite, på kvällen kom Erik, Kristoffer, Daniel (och Adam en liten sväng) Micke och Anneli bangade som vanligt... Vi hade i alla fall jätteroligt och mysigt. Rätt var det är ringer det på dörren, där står Jenni, Henke och Tea. Då har Jenni gjort en av sina fina cement-tomtar till mig, jag blev jätteglad. De är verkligen så fina, tack Jenni!
Idag har jag varit inne i stan med mamma, Lena och mormor. Vi har varit på Blomsterlandet, ÖB, fikat på Ikea och handlat på Ica Maxi, var helt slut när jag kom hem! Fick välja en julblomma som mormor betalade och av mamma fick jag en vit amaryllis, de är jättefina tycker jag. Det är bra att gå på stan med dem =)
När jag kom hem var Anton här och vi gjorde tacos för det vet jag att han tycker om, kul att ha honom här ibland.
Sen tog jag en långpromenad med Castor i regnet... Blev ju så glad när jag vaknade och solen sken i morse, men det vore ju synd om det höll i sig för länge! Klart vi människor ska gå runt och vara regn och rusk-deppade! SUCK!!
I morgon var det tänkt att jag skulle julhandla med Cicci och Angelica men Emil ville umgås och handla julklappar med mig, har ju varit ute och farit typ varje dag det senaste... Fast får jag vara "elak" så hade jag hellre åkt in med Cicci och Angelica, är ju roligare att åka med tjejkompisarna och det dröjer ju ett tag till jag träffar dem nästa gång men till dess God jul, tjejer, ni är underbara!
Nu ska jag byta lakan och städa lite på övervåningen.

Merry X-mas!


  Jennis tomte och en liten julblomma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0