Fredag!

Idag har jag jobbat extra mellan 06-12. Det gick ganska bra förutom att Linda fick åka hem efter 45 min för Maja blev sjuk, tråkigt! Som tur var jobbade Angelica med fast henne såg jag knappt på hela dagen.
När jag kom hem passade jag på att duscha Castor så nu är han fin och väldoftande tack vare hans regnskogs-schampo =)
Sen tog jag mig en tupplur i soffan och vaknade som vanligt av telefonen... Suck.
Ikväll blir det lugnt här hemma, Daniel kommer förbi med Millers och jag tar väl ett glas vin kan jag tänka. Kanske blir det en omgång kort eller Buzz.
I morgon är det jobb igen, men vi har så kul på helgen så det känns inte som att jobba.
Måste komma på vad jag ska köpa till lillebror i julklapp, han önskar sig inget speciellt säger han men nåt kul vill man ju köpa. Emil vet jag inte heller vad jag ska köpa till... Ibland är det jobbigt med jul!
Är så sugen på att resa, vill åka till Usa igen, den här gången vill jag stanna mer än två dagar! Åka till L.A, New York, San Francisco, New Orleans, Las Vegas och Miami, Det är min högsta dröm just nu.
Sen vill jag åka till Sweden Rock i sommar med, det ska väl inte va så jävla svårt att få ihop några som vill med dit...
Hoppas 2009 blir mer händelserikt än 2008 i alla fall!!

Kram och lev väl =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0