En skön dag.

Idag jobbar jag bara fyra timmar mellan 14-18, jätteskönt. Sen ska jag och Emil åka och storhandla och trängas med halva Småland :-( Skulle egentligen åkt och handlat julklappar med Cicci och Angelica men Hanna var fortfarande sjuk, vi skulle ätit på Soya med (kanske inte tycker det är riktigt lika gott som er, Cicci ;-))
I morgon har jag bytt skift så jag slutar tolv, skönt att ha hela eftermiddagen ledig.
På lördag kommer det nog lite kompisar hit och julmyser lite, tänkte baka julgodis med lillebror (om han orkar komma ut) hans kompis Erik kommer med. Har saknat dem!
Ska baka Ischoklad, Emils kola och ev Leilas Christmas cupcakes, vi får se.
Jenni var ju här och fikade i tisdags, fick ett mess av henne igår där hon skrev att ligger hemma med magsjuka så då vet jag vad jag har att vänta i helgen! Fy, vill inte ha det i jul. Kul att ligga hemma själv och spy, nej tack!
Och Annica ligger hemma med halsfluss och halsböld så där tänker jag inte heller komma i närheten, usch!
Nu börjar jag längta efter julmaten, det bara vattnas i munnen. Måste ta och köpa skinka när vi handlar idag.
På söndag tror jag vi ska ge oss ut i skogen och hugga oss en gran, måste införskaffa en julgransfot med.
Nej, nu måste jag fixa något att äta innan jag ger mig av till jobbet.

Kram!

Mina älskade hundar vilar lite.  

Mina vovvar tar en vilostund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0